reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Paula Kentošová

Paula Kentošová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  119x

,,Zajtra zmením svoj život. Včera som to chcel urobiť dnes.''Mark Twain Zoznam autorových rubrík:  Všetko, čo ma trápilen takPríbehy

reklama

Príbehy

Sex chcem mať až po svadbe

Paula Kentošová

Sex chcem mať až po svadbe

Podľa prieskumov, by sme za svoj život mali skúsiť v priemere aspoň 5 sexuálnych partnerov. Pri vyššom počte na vás ľudia môžu, ale aj nemusia pozerať krivo. Ak však ostanete na čísle 1, tak sa s pochopením asi nestretnete.

  • 5. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 528x
  • 56
Slovensko patrí aj cigánom

Paula Kentošová

Slovensko patrí aj cigánom

Tí z vás, ktorí čítajú moje blogy vedia, že sa už dlhšiu dobu snažím zameriavať hlavne na príbehy, ktoré mi príde veľmi dôležité prerozprávať. Tento bude o trochu výnimočnejší.. bude totiž môj prvý, osobný.

  • 5. feb 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 6 416x
  • 33
Zomrelo mi dieťa

Paula Kentošová

Zomrelo mi dieťa

Aj keď ma pri tejto téme neraz striaslo a po chrbte mi prebehli zimomriavky, uvedomujem si, že si obrovskú bolesť rodičov, ktorí prišli o svoje milované dieťa, nedokážem ani zďaleka predstaviť. A nikdy ani nechcem.

  • 29. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 365x
  • 22
Otehotnela som na strednej škole

Paula Kentošová

Otehotnela som na strednej škole

Som z generácie, kedy ľudia krútia hlavami nad tými, ktorí sa stanú rodičmi skôr, než v ruke držia diplom z vysokej školy. Zvláštna doba, v ktorej ľudia vedia lepšie než ty, kedy by si mala porodiť.

  • 15. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 250x
  • 124
Matka ma hodila do decáku

Paula Kentošová

Matka ma hodila do decáku

,,Vieš čo by deti v detskom domove dali za to, aby...'' zaznelo z úst mojich rodičov niekoľkokrát počas mojej najväčšej puberty. Nevedela som,neviem a našťastie nebudem vedieť. ,,Dal by som všetko, no nemám nič,'' odpovedal mi.

  • 8. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 523x
  • 27
reklama
Ak chceš jesť, musíš zabiť

Paula Kentošová

Ak chceš jesť, musíš zabiť

Som človek, ktorý je schopný milovať takmer všetko. Obohrané pesničky, špagety na milión spôsobov, kúsky oblečenia či divné vône - o tomto všetkom dokážem prehnane básniť aj hodiny. Slovensko však nikdy prehnane neidealizujem.

  • 27. nov 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 611x
  • 3
Mám 22 rokov a idem do väzenia

Paula Kentošová

Politika Mám 22 rokov a idem do väzenia

Význam slova demokracia som sa naučila v šiestom ročníku na základnej škole. Život mi však ukázal, že každý má svoju vlastnú definíciu.

  • 13. nov 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 058x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu