reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Paula Kentošová

Paula Kentošová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  119x

,,Zajtra zmením svoj život. Včera som to chcel urobiť dnes.''Mark Twain Zoznam autorových rubrík:  Všetko, čo ma trápilen takPríbehy

reklama

len tak

Ty hnusná teta. Áno, ty

Paula Kentošová

Ty hnusná teta. Áno, ty

Vraví sa, že nešťastie samo nechodí. Rado sa drží za ruky. Našťastie pre nešťastie so šťastím.

  • 27. jan 2023
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 639x
  • 0
Nenávisť zabíja tak, ako alkohol za volantom

Paula Kentošová

Nenávisť zabíja tak, ako alkohol za volantom

Oko za oko - a celý svet bude slepý.

  • 10. okt 2022
  • Páči sa: 12x
  • Prečítané: 688x
  • 2
Prečo odchádzam - a prečo by ste mali aj vy

Paula Kentošová

Prečo odchádzam - a prečo by ste mali aj vy

... a ani netreba ísť ďaleko.

  • 21. nov 2021
  • Páči sa: 49x
  • Prečítané: 3 614x
  • 3
Plakať na tlačovej konferencii je v poriadku

Paula Kentošová

Plakať na tlačovej konferencii je v poriadku

Od útleho veku nás autority vyzývajú k tomu, aby sme neplakali. Najlepšie neukazovali emócie - najmä nie na verejnosti. Ak áno, len tie pekné. Ostatní nemusia vedieť, že nám nie je dobre.

  • 10. aug 2021
  • Páči sa: 22x
  • Prečítané: 1 535x
  • 2
Prečo som odmietla prácu v Európskom parlamente

Paula Kentošová

Prečo som odmietla prácu v Európskom parlamente

Stále som čakala na moment, kedy v kalendári zasvieti 12.júl. Môj deň, deň, v ktorom som pred 24 rokmi prvýkrát zaplakala, prišla na tento svet, potešila svojich blízkych, začala žiť.. je to v podstate jedno, ako to nazveme.

  • 12. júl 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 072x
  • 4
reklama
Prečo jedia východniari tresku s rožkami

Paula Kentošová

Prečo jedia východniari tresku s rožkami

Som z východného Slovenska. A nie som gadžovka, stokárka, zlatokopka a ani hlúpa dedinčanka. A žijem v Bratislave. Nie v Blave.

  • 3. júl 2021
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 8 263x
  • 45
O dedkovi, ktorého ponížili, no aj tak sa usmieval

Paula Kentošová

O dedkovi, ktorého ponížili, no aj tak sa usmieval

Niekedy je nemožné nehnevať sa na tento svet. Na všetko, čo sa okolo nás deje, na to, ako sa k nám ľudia správajú, na to, aká udalosť nás postihla. Čo však ďalej?

  • 30. mar 2021
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 1 245x
  • 2
Prechodila som slovenské rómske osady. Žijem a neokradli ma

Paula Kentošová

Prechodila som slovenské rómske osady. Žijem a neokradli ma

Policajná razia, ktorá sa pred šiestimi rokmi odohrala v Moldave nad Bodvou, ale aj rôzne diskusie pod článkami s rovnakou tématikou, ma inšpirovali napísať tento blog. Nie všetky rómske osady sú totiž problémové a zlé.

  • 21. jún 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 276x
  • 78
Slovenský deň depresie

Paula Kentošová

Slovenský deň depresie

10.október je v svetovom kalendári drobnými písmenami označený ako Svetový deň mentálneho zdravia, Európania mu pridali špeciálne pomenovanie - Európsky deň depresie.

  • 10. okt 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 053x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu