reklama

Sex chcem mať až po svadbe

Podľa prieskumov, by sme za svoj život mali skúsiť v priemere aspoň 5 sexuálnych partnerov. Pri vyššom počte na vás ľudia môžu, ale aj nemusia pozerať krivo. Ak však ostanete na čísle 1, tak sa s pochopením asi nestretnete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (56)

Sexualita je súčasťou ľudskej spoločnosti už od počiatku prvých ľudí na tejto planéte. To, že je rozšírenejšia než kedykoľvek predtým je nepochybne výsledkom konzumnej doby, ktorá sa snaží pritiahnuť pozornosť a predať, ale aj neustále rrozvíjacemu sa ľudskému zmýšľaniu. Snažíme sa búrať predsudky, ktoré sú v mnohých prípadoch spájané práve so sexualitou. 

,,Nevidím v tom zmysel vzťahu,'' začína mi svoj príbeh dobre vyzerajúci chlapec, za ktorým sa otočí väčšina žien. Tvrdí, že nie je žiadnym zarytým náboženským fanatikom, aj keď je pravdou, že ho k tomuto životnému štýlu inšpirovalo práve náboženstvo. ,,Nerobím to preto, že by som si myslel, že sa previním a zhreším. Jednoducho sa mi táto myšlienka páči,'' premýšľa nad tým, kedy sa prvýkrát stretol s pojmom sexuálna absencia. Mal približne 15 rokov, bola to akási školská prednáška, na ktorú si už poriadne nepamätá. Spomína si však na dojmy. ,,Nechápal som, prečo by som mal žiť v strachu, či moja frajerka otehotnie. Veď keď som s niekým vo vzťahu, je to preto, že s tým človekom chcem byť aj v dobrom, aj v zlom, nie?'' zamýšľa sa ďalej. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeho rovesníci mali, samozrejme, rozdielny názor. Doslova sa pretekali v tom, kto z nich si kúpi ako prvý kondóm, čo majú povedať dievčatám aby sa s nimi mohli vyspať, hľadali si na internete rôzne praktiky, na ktorých sa potom mohli smiať. Sex nikdy nepokladali za niečo seriózne. A potom prišlo niečo, čo utvrdilo jeho názor. ,,Spolužiačka, ktorá mala v tom čase 15 rokov sa pred školou rozplakala. Povedala mi, že sa vyspala s frajerom, ktorý sa s ňou o týždeň na to rozišiel. Ona však verila, že je to ten, s ktorým ešte pár rokov bude,'' rozpráva. Mnoho z nás, vrátane mňa, by si povedalo, že je mladá a naivná, prvé vzťahy málokedy trvajú večne. On sa však zachoval inak. ,,Nevedel som si predstaviť, že raz bude nejaké dievča plakať kvôli mne v podobnej situácii,'' snaží sa mi vysvetliť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Väčšina žien sex spája s citmi čo jemu ako mužovi nevadí. Práve preto si chce byť istý, že tá žena, s ktorou zažije prvé milovanie, bude mať pri ňom pocit bezpečia a nebude sa báť žiadnych hlbších citov. ,,Znie to ako klišé, vlastne celé toto, ja to viem. Ľudia sa ma pýtajú, či som gay, niekedy ma to uráža,'' opisuje mi svoj príbeh. Momentálne ma už vyše dvoch rokov priateľku, ktorá našťastie zdieľa podobné hodnoty ako on. ,,Som človek a občas ma zláka nutkanie, že by som to predsa rád skúsil už skôr. Trvá to však pár sekúnd a ja si vlastne uvedomím, že chcem skutočne čakať,'' vraví mi. 

Aj keď je presvedčený o tom, že jeho absencia je jedným z jeho najlepších rozhodnutí v živote, ľudí o tom presviedčať nechce. Stále však nechápe, prečo ho o opaku presviedčajú iní. ,,Rozhodol som sa mať sex až po svadbe, nechcem spávať s každou peknou babou, ktorú uvidím. Ľudia mi zvyknú vravieť, že predsa môžem zistiť, že nám to v sexe nebude klapať a budem potrebovať inú ženu. Ja však nechcem hľadať inú, s ktorou by mi to klapalo v posteli. Chcem byť s tou, ktorá chápe moje hodnoty, s ktorou som kompatibilný, s ktorou vieme spraviť kompromisy, s ktorou si rozumiem,'' dodáva mi. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetci z nás vyznávajú rozdielne hodnoty a mnoho z nás si život v jeho koži nevie predstaviť. Akoukoľvek cestou sa vyberieme, mali by sme si pamätať, že intímny život je osobným rozhodnutím, do ktorého by nám okolie nemalo zasahovať. Aj keď sa nám zdá, že by sme ju aj my mali so svetom zdieľať.

Paula Kentošová

Paula Kentošová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  119x

,,Zajtra zmením svoj život. Včera som to chcel urobiť dnes.''Mark Twain Zoznam autorových rubrík:  Všetko, čo ma trápilen takPríbehy

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu